Συχνές Ερωτήσεις
Ξεκινήστε τις αγορές.
ΔΩΡΕΑΝ τα έξοδα αποστολής για παραγγελίας πάνω από 25,00 € & για παραγγελίας κάτω από 25,00 € είναι 2,50 € σε ολη την Ελλάδα .
Τα προϊόντα αποστέλλονται στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει, μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών
ΕΛΤΑ COURIER που συνεργαζόμαστε.
Ενδεικτικός χρόνος παράδοσης :1-3 εργάσιμες μέρες.
Πληρωμή με αντικαταβολή η ποιο ασφαλής μέθοδος εξόφλησης αγορών
με την παραλαβή των προϊόντων που παραγγείλατε.
Τα έξοδα τρόπου πληρωμής με αντικαταβολή για Ελλάδα είναι 2,50 ευρώ
Πληρωμή με Paypal τον πιο γνωστό και αξιόπιστο διαμεσολαβητή για ηλεκτρονικές πληρωμές
με κορυφαία συστήματα ασφαλείας.
Γραφτείτε στην υπηρεσία PayPal και πραγματοποιήστε τη συναλλαγή σας.
Πως θα κάνω μια παραγγελία.
Πιέστε εδώ για να παρακολουθήσετε τον οδηγό μας, για το πώς θα παραγγείλετε.
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που υπάρξει πρόβλημα με κάποια παραγγελία μου ?
Η εξυπηρέτηση πελατών θα σας βοηθήσει με οποιοδήποτε πρόβλημα. Πιέστε εδώ για λεπτομέρειες επικοινωνίας.
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου ;
Το bellino.gr δεν διαθέτει μηχανισμό για την ακύρωση μιας παραγγελίας (ολικά ή μερικά) που έχει ήδη καταχωριθεί. Για οποιαδήποτε ακύρωση μιας παραγγελίας(ολικά ή μερικά) θα πρέπει να στείλετε e-mail στο bellinob2c@bellino.gr Η δυνατότητα αυτή σας παρέχεται, εφόσον το e-mail ληφθούν από εμάς, σε εργάσιμες ημέρες, μέχρι τις 14:00 το αργότερο .
Μπορώ να προσθέσω ένα αντικείμενο στην παραγγελία μου, αφού την έχω ολοκληρώσει ;
Δυστυχώς δεν μπορείτε. Θα πρέπει να κάνετε ξεχωριστή παραγγελία για ο,τιδήποτε επιπλέον θέλετε να αγοράσετε.
Παρέλαβα την παραγγελία μου αλλά ένα από τα προϊόντα λείπει. Τι πρέπει να κάνω ;
Παρακαλούμε πιέστε εδώ για να επικοινωνήσετε με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών που θα ερευνήσουν το θέμα με τους υπεύθυνους αποθήκης.
Παρέλαβα λάθος προϊόν και όχι αυτό που παρήγγειλα, τι πρέπει να κάνω ;
Στόχος μας είναι να ολοκληρώνουμε τις παραγγελίας σας σωστά κάθε φορά, όμως καμιά φορά μπορεί να γίνει λάθος. Αν σας αποστείλουμε λάθος προϊόν μπορείτε να μας το επιστρέψετε χωρίς περαιτέρω χρέωση. Πιέστε εδώ για να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών.
Συνδεθείτε με το λογαριασμό σας, ακολουθείστε τους συνδέσμους για την αίτηση επιστροφής .
Ποιες εταιρείες χρησιμοποιείτε για τις παραδόσεις ;
Τα προϊόντα αποστέλλονται στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει, μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ COURIER που συνεργαζόμαστε. Ενδεικτικός χρόνος παράδοσης : 1-3 εργάσιμες μέρες.
Γιατί πρέπει να εγγραφώ για να πραγματοποιώ αγορές
Η εγγραφή σας σε εμάς, βοηθάει να επιταχυνθεί η διαδικασία της παραγγελίας και σας επιτρέπει να παρακολουθείτε τις παραγγελίες και τις επιστροφές σας σε απευθείας σύνδεση.
Με την εγγραφή μου θα λαμβάνω διαφημιστική ηλεκτρονική αλληλογραφίας από εσάς ;
Όχι, εκτός και αν εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο. Αν επιλέξετε να εγγραφείτε, μπορείτε να ζητήσετε τη διαγραφή σας από τη λίστα οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείτε.
Αν εγγραφώ, θα διαθέσετε τα προσωπικά μου δεδομένα σε άλλες εταιρείες ;
Όχι, δε θα διαθέσουμε τα δεδομένα σας σε άλλες εταιρείες.
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που ξεχάσω τον κωδικό μου, ή αυτός δε δουλεύει.
Αν ξεχάσετε τον κωδικό σας, θα πρέπει να τον επαναπροσδιορίσουμε για λογαριασμό σας. Σας παρακαλούμε, πιέστε εδώ για να σας επαναπροσδιορίσουμε τον κωδικό σας.
Πόσο ασφαλής είναι η ιστοσελίδα σας ?
Όσο ασφαλής μπορεί να γίνει. Αποθηκεύουμε με ασφάλεια κάθε πληροφορία που παρέχετε, χρησιμοποιώντας υψηλού επιπέδου SSL τεχνολογία κρυπτογράφησης,
την πιο προηγμένη ασφάλεια λογισμικού που διατίθεται για διαδικτυακές συναλλαγές.