fbpx Συχνές Ερωτήσεις | Bellino
 

ΔΩΡΕΑΝ τα έξοδα αποστολής για παραγγελίες πάνω από 25,00 € σε όλη την Ελλάδα.

Συχνές Ερωτήσεις

Πώς να κάνω αγορές

Ξεκινήστε τις αγορές.

1) Εφόσον γνωρίζετε τι θέλετε να αγοράσετε, ξεκινήστε τις αγορές σας επιλέγοντας προϊόντα.

2) Μόλις βρείτε το προϊόν που θέλετε να αγοράσετε μπορείτε να το επιλέξετε και αυτομάτως θα μεταφερθεί στον σύνδεσμο το καλάθι μου

3) Επιλέξτε την ποσότητα που θέλετε να δεσμεύσετε και καταχωρήστε τα στοιχεία σας.

4) Επιβεβαιώστε την παραγγελία σας και προχωρήστε στην εκτέλεσή της.

 

Τηλεφωνικές παραγγελίες

 

Αν προτιμάτε να κάνετε τηλεφωνικά τη παραγγελίας σας μπορείτε να μας καλέσετε στα

☎ 2102849090 ☎ 2102846090

ΔΕΥΤΕΡΑ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ   09:00 - 17:00

Τρόποι Αποστολής

Τα προϊόντα αποστέλλονται στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει, μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ COURIER που συνεργαζόμαστε.

Ενδεικτικός χρόνος παράδοσης : 1-3 εργάσιμες μέρες.

Εξοδα αποστολής

ΔΩΡΕΑΝ τα έξοδα αποστολής για παραγγελίας πάνω από 25,00 € για παραγγελίας κάτω από 25,00 € είναι 2,50 € σε ολη την Ελλάδα

 

Τρόποι Πληρωμής

Αντικαταβολή

Πληρωμή με αντικαταβολή η ποιο ασφαλής μέθοδος εξόφλησης αγορών

Τα έξοδα τρόπου πληρωμής με αντικαταβολή για Ελλάδα είναι 2,50 ευρώ

 

Viva Wallet

Πληρωμή με Πλατφόρμα της Viva Wallet ασφαλής και εύκολος τρόπος πληρωμής.

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω Πιστωτικών/Χρεωστικών καρτών.

 

Paypal

Πληρωμή με Paypal τον πιο γνωστό και αξιόπιστο διαμεσολαβητή

για ηλεκτρονικές πληρωμές με κορυφαία συστήματα ασφαλείας.

 

Τραπεζικό έμβασμα

Πληρωμή με τραπεζικό έμβασμα ένας ασφαλής και εύκολος τρόπος πληρωμής Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας στις τράπεζες ALPHA BANK και NATIONAL BANK

Μόλις λάβουμε την παραγγελία σας θα σας αποσταλεί e-mail με τους τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρίας "BELLINO AE"

 

Πως θα κάνω μια παραγγελία.

Πιέστε εδώ για να παρακολουθήσετε τον οδηγό μας, για το πώς θα παραγγείλετε.

 

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που υπάρξει πρόβλημα με κάποια παραγγελία μου ?

Η εξυπηρέτηση πελατών θα σας βοηθήσει με οποιοδήποτε πρόβλημα. Πιέστε εδώ για λεπτομέρειες επικοινωνίας.

 

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου ;

Το bellino.gr  δεν διαθέτει μηχανισμό για την ακύρωση μιας παραγγελίας (ολικά ή μερικά) που έχει ήδη καταχωριθεί. Για οποιαδήποτε ακύρωση μιας παραγγελίας(ολικά ή μερικά) θα πρέπει να στείλετε e-mail στο bellinob2c@bellino.gr  Η δυνατότητα αυτή σας παρέχεται, εφόσον το e-mail  ληφθούν από εμάς, σε εργάσιμες ημέρες, μέχρι τις 14:00 το αργότερο .

 

Μπορώ να προσθέσω ένα αντικείμενο στην παραγγελία μου, αφού την έχω ολοκληρώσει ;

Δυστυχώς δεν μπορείτε. Θα πρέπει να κάνετε ξεχωριστή παραγγελία για ο,τιδήποτε επιπλέον θέλετε να αγοράσετε.

 

Παρέλαβα την παραγγελία μου αλλά ένα από τα προϊόντα λείπει. Τι πρέπει να κάνω ;

Παρακαλούμε πιέστε εδώ για να επικοινωνήσετε με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών που θα ερευνήσουν το θέμα με τους υπεύθυνους αποθήκης.

 

Παρέλαβα λάθος προϊόν και όχι αυτό που παρήγγειλα, τι πρέπει να κάνω ;

Στόχος μας είναι να ολοκληρώνουμε τις παραγγελίας σας σωστά κάθε φορά, όμως καμιά φορά μπορεί να γίνει λάθος. Αν σας αποστείλουμε  λάθος προϊόν μπορείτε να μας το επιστρέψετε χωρίς περαιτέρω χρέωση.  Πιέστε εδώ για να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών.

Συνδεθείτε με το λογαριασμό σας, ακολουθείστε τους συνδέσμους για την αίτηση επιστροφής .

 

Ποιες εταιρείες χρησιμοποιείτε για τις παραδόσεις ;

Τα προϊόντα  αποστέλλονται στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει, μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ COURIER που συνεργαζόμαστε.   Ενδεικτικός χρόνος παράδοσης : 1-3 εργάσιμες μέρες.

Εξέλιξη Παραγγελίας

Βρες την παραγγελία σου

Εισάγετε τον αριθμό της παραγγελίας σας

και ενημερωθείτε για την πορείας της αποστολής σας μέσα από το Εταιρικό Site των ΕΛΤΑ Courier . Link Elta Courier

 

Επιστροφή προϊόντων
 Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, οφείλετε να ελέγξετε, ότι τα προϊόντα αντιστοιχούν στην παραγγελία σας και, σε αντίθετη περίπτωση, να επισημάνετε στο δελτίο παράδοσης και υπό μορφή χειρόγραφων παρατηρήσεων μετά υπογραφής, οποιαδήποτε ανωμαλία σχετική με τυχόν ελαττώματα ή την ποσότητα των προϊόντων.
 Σε κάθε περίπτωση, οφείλετε  να μας ενημερώσετε μέσω fax 2102834540 ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος   bellinob2c@bellino.gr  για τέτοιες παρατηρήσεις αυθημερόν ή το αργότερο εντός της επόμενης, από την παραλαβή της παραγγελίας, εργάσιμης ημέρας. Οποιαδήποτε αίτηση διατυπωθεί, εκτός αυτής της προθεσμίας, δε θα μπορεί να γίνει δεκτή και απαλλάσσει την  BELLINO  από κάθε ευθύνη προς τον Πελάτη, με αποτέλεσμα να λογίζεται,  ότι αποδέχεσθε τα προϊόντα ως έχουν κατά την παράδοσή τους και να μην μπορεί να γίνει δεκτή οποιαδήποτε αλλαγή τους ή άλλη μεταβολή της συναλλαγής μας.
 Αν τηρηθούν τα ανωτέρω και εφόσον  τα προϊόντα είναι ελαττωματικά σύμφωνα με τον κατωτέρω ορισμό, θα πρέπει να μας τα αποστείλετε, το αργότερο, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών  από την ημερομηνία παράδοσης. 
 Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται  δεκτή για προϊόντα που βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση,  με την αρχική τους συσκευασία  και τις αρχικές σημάνσεις της εταιρείας μας επ’ αυτών.
 Σας ενημερώνουμε ότι ελαττωματικά θεωρούνται μόνο τα προϊόντα που είναι ακατάλληλα να φορεθούν και σε καμία περίπτωση τα προϊόντα που αποκλίνουν από τις αναρτημένες στον ιστότοπό μας φωτογραφίες λόγω αναμενόμενων διαφοροποιήσεων κατά την λήψη και ανάρτηση των φωτογραφιών.
Τα έξοδα αποστολής, σε περίπτωση ελαττώματος των προϊόντων επιβαρύνουν εμάς. Σε κάθε άλλη περίπτωση επιβαρύνεσθε εσείς με τα έξοδα αποστολής.
 Σε περίπτωση που επιστραφούν τα προϊόντα, ως ελαττωματικά, παραληφθούν από την εταιρεία μας  και διαπιστωθεί η ελαττωματικότητά τους και από εμάς, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, εντός 15 ημερών, ώστε να μας δηλώσετε ενυπόγραφα   με email bellinob2c@bellino.gr  ή fax 2102834540  , αν επιθυμείτε, είτε, εφόσον έχετε ήδη καταβάλει το τίμημα, την επιστροφή του τιμήματος και τον τρόπο επιστροφής του, είτε την αντικατάσταση των ελαττωματικών προϊόντων με ίδια προϊόντα, εφόσον υπάρχουν διαθέσιμα  ή με ίσης αξίας άλλα προϊόντα μας.

 

 

 

 

Γιατί πρέπει να εγγραφώ για να πραγματοποιώ αγορές

Η εγγραφή σας σε εμάς, βοηθάει να επιταχυνθεί η διαδικασία της παραγγελίας και σας επιτρέπει να παρακολουθείτε τις παραγγελίες και τις επιστροφές σας σε απευθείας σύνδεση.

 

Με την εγγραφή μου θα λαμβάνω διαφημιστική ηλεκτρονική αλληλογραφίας από εσάς ;

Όχι, εκτός και αν εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο. Αν επιλέξετε να εγγραφείτε, μπορείτε να ζητήσετε τη διαγραφή σας από τη λίστα οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείτε.

 

Αν εγγραφώ, θα διαθέσετε τα προσωπικά μου δεδομένα σε άλλες εταιρείες ;

Όχι, δε θα διαθέσουμε τα δεδομένα σας σε άλλες εταιρείες.

 

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που ξεχάσω τον κωδικό μου, ή αυτός δε δουλεύει.

Αν ξεχάσετε τον κωδικό σας, θα πρέπει να τον επαναπροσδιορίσουμε για λογαριασμό σας. Σας παρακαλούμε, πιέστε εδώ για να σας επαναπροσδιορίσουμε τον κωδικό σας.

 

Πόσο ασφαλής είναι η ιστοσελίδα σας ? 

Όσο ασφαλής μπορεί να γίνει. Αποθηκεύουμε με ασφάλεια κάθε πληροφορία που παρέχετε, χρησιμοποιώντας υψηλού επιπέδου SSL τεχνολογία κρυπτογράφησης,

την πιο προηγμένη ασφάλεια λογισμικού που διατίθεται για διαδικτυακές συναλλαγές.