Πως θα κάνω μια παραγγελία.
Πιέστε εδώ για να παρακολουθήσετε τον οδηγό μας, για το πώς θα παραγγείλετε.
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που υπάρξει πρόβλημα με κάποια παραγγελία μου ?
Η εξυπηρέτηση πελατών θα σας βοηθήσει με οποιοδήποτε πρόβλημα. Πιέστε εδώ για λεπτομέρειες επικοινωνίας.
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου ;
Το bellino.gr δεν διαθέτει μηχανισμό για την ακύρωση μιας παραγγελίας (ολικά ή μερικά) που έχει ήδη καταχωριθεί. Για οποιαδήποτε ακύρωση μιας παραγγελίας(ολικά ή μερικά) θα πρέπει να στείλετε e-mail στο bellinob2c@bellino.gr Η δυνατότητα αυτή σας παρέχεται, εφόσον το e-mail ληφθούν από εμάς, σε εργάσιμες ημέρες, μέχρι τις 14:00 το αργότερο .
Μπορώ να προσθέσω ένα αντικείμενο στην παραγγελία μου, αφού την έχω ολοκληρώσει ;
Δυστυχώς δεν μπορείτε. Θα πρέπει να κάνετε ξεχωριστή παραγγελία για ο,τιδήποτε επιπλέον θέλετε να αγοράσετε.
Παρέλαβα την παραγγελία μου αλλά ένα από τα προϊόντα λείπει. Τι πρέπει να κάνω ;
Παρακαλούμε πιέστε εδώ για να επικοινωνήσετε με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών που θα ερευνήσουν το θέμα με τους υπεύθυνους αποθήκης.
Παρέλαβα λάθος προϊόν και όχι αυτό που παρήγγειλα, τι πρέπει να κάνω ;
Στόχος μας είναι να ολοκληρώνουμε τις παραγγελίας σας σωστά κάθε φορά, όμως καμιά φορά μπορεί να γίνει λάθος. Αν σας αποστείλουμε λάθος προϊόν μπορείτε να μας το επιστρέψετε χωρίς περαιτέρω χρέωση. Πιέστε εδώ για να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών.
Συνδεθείτε με το λογαριασμό σας, ακολουθείστε τους συνδέσμους για την αίτηση επιστροφής .
Ποιες εταιρείες χρησιμοποιείτε για τις παραδόσεις ;
Τα προϊόντα αποστέλλονται στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει, μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ COURIER που συνεργαζόμαστε. Ενδεικτικός χρόνος παράδοσης : 1-3 εργάσιμες μέρες.